Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2006 16:29 - Едно изречение на Неделчо Барбаронов
Автор: joop Категория: Лични дневници   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
0



"Тези партии аз очаквах, защото така бяха и утвърдени, половин година се правеха неуспешни опити да се излъчи единна кандидатура и най-накрая на мен, когато ми се направи предложението в началото на юли, беше казано, че вече стигаме до етап, когато разбираме, че досегашните номинации, правени от отделните партии, би трябвало да се оттеглят и да дойде един външен нов човек, на когото да имаме доверие."

Да! Да! Да!

Именно това е онова от което имаме нужда - за президент. Човек който формулира изреченията си с 11 запетайки.

Ето още : 

"И аз, след като бях поканен и се включих в това, разбрах, че те, преди още да се обърнат към мене, са имали идеята и всяка от тия партии е предложила даже имена на хора, които те предлагат да бъдат включени в инициативния комитет."

И още :

"И след като отделните партии не могат да се разберат, в дясното пространство, аз съм дясноориентиран човек, никога не съм членувал в комунистически партии и т. н., след като десните не можаха до посочат между своите среди и избраха един външен човек, този външен човек има вече и отговорността, и дълга да се обърне към всички демократично мислещи граждани в България в дясното и в центъра, където са и земеделците, с господин Личев имам среща, той също подкрепя моята кандидатура."

В следващия епизод : Скодоумията на Първанов, един мощен стожер на Българският социализъм в действие.


Тагове:   Неделчо,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: joop
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6489
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930